10 tools voor werken met het DISC-model in

verkoop- en klantenservicetraining


Zou je je klanten graag hulp willen bieden om succesvoller te worden in hun verkoop of input willen geven dat hun klantenservice betere resultaten gaat behalen? Kom dan naar dit seminar en leer 10 verschillende oefeningen die je met behulp van het persolog persoonlijkheidsmodel kan doen om jouw klanten hiertoe in staat te stellen. Onze profielen, die op het DISC-model gebaseerd zijn, bieden hier tal van mogelijkheden toe.

Leer 10 zéér praktische oefeningen waarmee je jouw eigen training kunt optimaliseren!

De laatste jaren wordt het persolog persoonlijkheidsprofiel met zijn op het DISC-model gebaseerde uitkomsten, steeds meer ingezet in het trainen van verkoopmedewerkers, maar ook in het verbeteren van klantenservice of de bejegening van patiënten. Overal waar professionals hun werk doen gaat het uiteindelijk om de kwaliteit hoe klanten bediend of patiënten bejegend worden. Want alleen die klanten of patiënten die zelf door geïnspireerde professionals geïnspireerd worden, zijn onze fans en ambassadeurs. Iedereen kan klanten tevreden stellen, maar lang niet iedereen kan klanten inspireren. Kom daarom naar deze expertdag om toegerust te worden om met behulp van het DISC-model jullie eigen verkooptraining, klantenservicetraining of training in patiënten bejegening te ontwikkelen. We gaan met 10 verschillende oefeningen aan de slag, die je daarna direct kunt gebruiken in het opzetten van jouw optimale training.