In de afgelopen jaren wordt het persolog persoonlijkheidsprofiel steeds meer ingezet in het trainen van verkoopmedewerkers, maar ook in het verbeteren van klantenservice of de bejegening van patiënten. Overal waar professionals hun werk doen gaat het uiteindelijk om de kwaliteit hoe klanten bediend of patiënten bejegend worden. Want alleen die klanten of patiënten die zelf door geïnspireerde professionals geïnspireerd worden, zijn onze fans en ambassadeurs. Iedereen kan klanten tevreden stellen, maar lang niet iedereen kan klanten inspireren. Kom daarom naar deze expertdag om toegerust te worden om met behulp van DISC jullie eigen verkooptraining, klantenservicetraining of training in patiënten bejegening te ontwikkelen. We gaan met 10 verschillende oefeningen aan de slag, die je daarna direct kunt gebruiken in het opzetten van jouw optimale training.
Paul is sinds 1987 als trainer en coach actief op het gebied van Management Development programma's en strategisch advies. Als consultant werkt hij in Nederland zowel in het bedrijfsleven als in de gezondheidszorg. Is sinds de introductie van persolog in Nederland in 2001, mede-eigenaar en directeur van persolog Nederland.
Begin | Plaats | Prijs | |
---|---|---|---|